RajibriKapansansi kuasa pengubahSemua orang melihat

  • masa pelepasan:2024-04-12 14:50:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:461
  • Penerangan pantas:

    Rajibri,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frek

Kandungan artikel

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

RajibriTransformer adalah

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

KuldigaUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Pembuat pengubah kuasa

Operasi pengubah tenggelam minyak


RajibriKapansansi kuasa pengubahSemua orang melihat



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci,RajibriHarga pengubah jenis kotak 200 KVA, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi,RajibriPembelian pengubah distribusi,RajibriKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkan, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

bagaimanaSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, semakin kecil resistensi untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Pengubah kuasa

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.


RajibriKapansansi kuasa pengubahSemua orang melihat



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

peringkatMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

RajibriPengubah terbenam minyak

Pengubah kuasa

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

RajibriMaklumat produk lain
  • HejinPlatform angkat hidraulik 18 meterApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

    HejinPlatform angkat hidraulik 18 meterApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

  • HejinJembatan penerbangan tetap mekanikApakah sebab-sebab kesalahan perjalanan

    HejinJembatan penerbangan tetap mekanikApakah sebab-sebab kesalahan perjalanan

  • AugsburgJembatan naik hidraulik bergerakKawasan aplikasi dan ciri prestasi

    AugsburgJembatan naik hidraulik bergerakKawasan aplikasi dan ciri prestasi

  • AugsburgJambatan naik bimbit 8 tonProses pengeluaran ekonomi

    AugsburgJambatan naik bimbit 8 tonProses pengeluaran ekonomi

  • AugsburgJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaPeluang strategik

    AugsburgJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaPeluang strategik

  • Di TafilahStruktur pengubah distribusiMaklumat Pembekal

    Di TafilahStruktur pengubah distribusiMaklumat Pembekal

  • BusterPlatform angkat hidraulik 3-meterKeperluan untuk bahan kajian

    BusterPlatform angkat hidraulik 3-meterKeperluan untuk bahan kajian

  • BusterJembatan pengangkutanAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa yang perlu anda perhatikan?

    BusterJembatan pengangkutanAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa yang perlu anda perhatikan?

  • segera:Peringatan: Maklumat RajibriKapansansi kuasa pengubahSemua orang melihat memberi anda RajibriKapansansi kuasa pengubahSemua orang melihat oleh syarikat kami, perkhidmatan RajibriKapansansi kuasa pengubahSemua orang melihat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RajibriKapansansi kuasa pengubahSemua orang melihat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RajibriKapansansi kuasa pengubahSemua orang melihat. RajibriKapansansi kuasa pengubahSemua orang melihat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RajibriKapansansi kuasa pengubahSemua orang melihat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!